środa, 4 kwietnia 2012

Smartphone na 2012

Jeśli pominiemy na chwilę Apple iPhone 4S oraz urządzenia oparte na Windows Phone 7.5 (np. Nokia Lumia 900), to mój następny telefon powinien mieć ekran Super-AMOLED Plus ~4" oraz SoC o "świeżej" architekturze wykonane w technologii 28nm. Zerknąłem do pdadb.net w poszukiwaniu telefonu opartego na Qualcomm Snapdragon S4 8960 i znalazłem Huawei Ascend P/P1. Ten aparat spełnia moje oczekiwania techniczne. Przy odpowiednio dopasowanym oprogramowaniu powinien być w stanie pracować przez 2-3 dni bez ładowania.
[UPDATE 2012-05-03]
Właśnie natknąłem się na HTC One S (dane tutaj), opartego na S4 8260A za ~2200zł. To chyba lepsza opcja od w/w.

2 komentarze:

  1. A co powiesz o Samsung Galaxy S II? Za duży ekran?

    OdpowiedzUsuń
  2. SGS2 to bardzo dobry telefon i pozostaje w tej chwili jedną z najciekawszych opcji dostępnych od ręki. Niestety wymaga częstego ładowania.

    OdpowiedzUsuń