sobota, 17 grudnia 2016

Media player oparty na Amlogic S912

Przyszła pora na koniec wsparcia dla Skype również w moim domowym telewizorze - LG 55LN5758. Postanowiłem zastosować podobne rozwiązanie, jak u mych rodziców. Tym razem jednak miałem apetyt na wsparcie dla HDMI-CEC, aby używać tylko pilota TV oraz lepsze wsparcie odtwarzania dla KODI. Wybór padł na urządzenie MXIII - G II, które kosztem 74EUR doleciało do mnie z Shenzhen w ciągu 16 dni (z tego 8 spędziło to w Brukseli na cle).
źródło: gearbest.com
Urządzenie gładko przejęło wszystkie funkcje KODI z wtyczkami oraz zaprzyjaźniło się od razu z TV przez HDMI-CEC. Wszystkie klawisze nawigacyjne, wstecz, ok i exit działają bez zmian.
Skype zainstalował się z Play Store bez problemu i wykrył kamerkę Logitech C210.
Mam nadzieję, że pudełko będzie nam dobrze służyło.

3 komentarze:

  1. Korzystam z tego urządzenia obecnie i muszę powiedzieć, że jestem zawiedziony. Zawiesza się, przerywa..Ma swoje minusy.

    Warto sprawdzić mój blog na : sklepinternetowybezfirmy.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Skoro już mowa o różnego rodzaju nowinkach technicznych, to ja myślę, że warto byłoby zerknąć sobie na takie informacje, jak sprzęt szpiegowski. Dla mnie fajną opcją jest sklep dla detektywów Gospy.pl i jego oferta, która jest naprawdę imponująca. Można znaleźć tam ciekawe produkty, które z pewnością będą dla Was świetną inspiracją i najlepszym rozwiązaniem. Czy jesteście zainteresowani tego typu sprzętem? Mnie na przykład konkretnie interesują różnego rodzaju mini kamery, które spokojnie można sobie użyć w dowolnym momencie.

    OdpowiedzUsuń