niedziela, 21 kwietnia 2013

TV snapshot

Siedzę dziś przy śniadaniu i gapię się bezmyślnie w telewizję śniadaniową. Muszę przyznać, że jest lekka i  przyjemna. W pewnym momencie pokazali jakiegoś prawdopodobnie znanego człowieka, który coś tam gotował. Próbowali i mówili, że smaczne. Zainteresowało mnie, co tam upichcili. Zanim się obejrzałem, wyświetlili cały przepis na ekranie. Odruchowo wyjąłem telefon, żeby zrobić zdjęcie (nie mam funkcji timeshift), ale nie zdążyłem. Cholera! Mój telewizor powinien mieć przycisk zapamiętania bieżącej ramki na pilocie. Potem przydałoby się jakieś proste menu z kategoryzacją wg słów kluczowych i zestawem informacji z EPG o tym, co to za program i kanał. Po zapisaniu w telewizorze powinny być dostępne jako zasób DLNA w sieci lokalnej do przeglądania na innych urządzeniach.
Ja wiem, że te przepisy można sobie odnaleźć później na stronie web programu, ale jest wiele innych rzeczy, których tam nie ma a chciałbym "zapamiętać" jednym przyciskiem.
Wierzę, że to realny przypadek użycia i udostępniam ten pomysł nieodpłatnie projektantom oprogramowania telewizyjnego licząc na rychłą implementację.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz