czwartek, 24 stycznia 2013

Zakup aktualizacji Windows 8 Pro online

Tylko do końca stycznia tego roku ma być dostępna do elektronicznego pobrania aktualizacja do MS Windows 8 Pro w cenie 129zł (tutaj). Mimo negatywnych doświadczeń z wersją ewaluacyjną (głównie w zakresie interfejsu kafelkowego) stwierdziłem, że chcę skorzystać z okazji tej relatywnie taniej aktualizacji.
Nasz domowy SAMSUNG NP350 U2A z MS Windows 7 Home Premium x64 kwalifikował się do tej operacji. Uzbroiłem się więc w kartę kredytową i zasiadłem do zakupów.
Procedura zaczyna się od pobrania asystenta aktualizacji, który po uruchomieniu skanuje komputer i wyświetla potencjalne problemy. W moim przypadku było to oprogramowanie SAMSUNGa.
Poniżej foto-relacja z tego procesu:
 
   

 

   

 

 
Warto pamiętać, że kreator porównuje wpisany kod pocztowy z bieżącą lokalizacją geo-IP, więc musiałem wpisać mój belgijski adres.
Całość trwała koło 40 minut, bo krzątałem się po domu w międzyczasie i nie odnotowałem problemów.
Zabrakło mi odwagi, żeby natychmiast wykonać aktualizację, jako że mam jeszcze kilka rzeczy do zrobienia na tym laptopie w najbliższych dniach. Planuję jednak przeprowadzić ten upgrade już wkrótce, po uprzednim zapoznaniu się ze znanymi problemami technicznymi na forach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz