piątek, 12 lipca 2013

Miracast na MK809 (RK3066)

Wczoraj wieczorem wziąłem na warsztat mój TVbox MK809, który dotychczas cieszył się stabilna pracą na Finless ROM 1.8 (4.1.2) z użyciem XBMC 12.2. Na forum Freaktab wyczytałem, że pojawił się całkiem lekki ROM 4.2.2 (datowany na 17 cze 2013) na RikoMagic MK802 III, który (przypadkiem) jest sprzętowo identycznym z mym pudełeczkiem.
Już po pół godzinie śmigałem na czystym Androidzie 4.2.2. Miracast był dostępny za pośrednictwem dedykowanej aplikacji (a nie przez ustawienia), ale działał bez zarzutu.
Sprawdziłem wyświetlanie bezprzewodowe z ZOPO C2 przy 720p 60Hz i 1080p 50Hz w TVbox. Jest około 1 sekundy opóźnienia, ale nie ma jittera, więc można oglądać filmy. Najfajniej się sprawdza wyświetlanie zdjęć w pozycji landscape.
Po weekendzie wrzucę tu parę zdjęć, żeby to pokazać...

4 komentarze:

  1. A to ja dobrze pamiętam, że Miracast to pierwszy Philips wprowadził w soich telewizorach? Bo coś czytałem o tej możliwości, że jest już dostępna dla użytkowników, tylko trzeba mieć oczywiście telewizor obsługujący tę funkcję

    OdpowiedzUsuń
  2. Trudno powiedzieć, bo wielu rpoducentów miało już zaimplementowaną jakąś formę WiFi Direct. Potem tylko aktualizowali firmware dokładając mechanizmy Miracast.
    Wczoraj rozglądałem się w Saturnie w Wawie i na telefonie zgłaszały mi się przede wszystkim SONY Bravia. Z pewnością działa na tegorocznym TV od LG.

    OdpowiedzUsuń
  3. Możesz napisać jaki miałeś dokładnie soft w w Smart Tv. Ja mam model mk808 z finless 2.1 i probowalem podłączać zopo c2 z oficjalnym ostatnim androidem 4.2.2. Ale os mi się nie chce połączyć.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dariusz,
    ROM pobrałem stąd: http://www.rikomagic.com/en/download/do_1.html
    (Ten dla RikoMagic MK802 III)

    OdpowiedzUsuń