czwartek, 2 kwietnia 2015

Wymiana SSD

W zeszłym tygodniu napisałem artykuł o tym jak dysk SSD w naszym laptopie domowym wykazuje dopiero 2% zużycia i ma się świetnie po 3 latach użytkowania. Mniej niż minutę po publikacji laptop zamarzł, a po restarcie nie wykrywał dysku. Mam za swoje - nie należało chwalić dnia przed zachodem słońca. Artykuł ściągnąłem.
[UDPATE 2015-07-30]
Serwis Crucial zalecił mi procedurę resetu ustawień, po której SSD wrócił do życia. Później doczytałem, że tak się zdarza przy osiągnięciu niebezpiecznie wysokiej temperatury.

Po przybyciu do domu rodzinnego tu w Polsce potwierdziłem zgon Cruciala m4 128GB i zamówiłem w jego miejsce SAMSUNG SSD 850 EVO 256GB kosztem ~480zł. Produkt przybył w terminie i po zamontowaniu przeinstalowałem Windows 10 TP.
Oto jak prezentuje się w Magician:

A takie ma osiągi w ATTO przy domyślnych ustawieniach:

Jak widzicie już od 32kB transakcji korzystamy z całej magistrali SATA 3 (6Gbps). Napęd działa jak należy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz