sobota, 2 lutego 2013

Pociągiem na Okęcie

W ubiegły poniedziałek miałem okazję jechać pociągiem SKM S3 z dworca Warszawa Zachodnia na Lotnisko Okęcie. Wraz z innymi liniami pokrywają oś kolejową Warszawy połączeniami co ~15 minut na to lotnisko. Cała operacja włącznie z dotarciem pod bramkę zajęła mi mniej niż 25 minut. Po kilku bolesnych podróżach z/do Modlina było to fascynujące przeżycie.
Chciałem się z Wami podzielić wrażeniami z nowoczesnego pociągu marki PESA z bardzo fajnymi super-szerokimi wyświetlaczami i schludnej stacji pod budynkiem Okęcia:

 
 
  (źródło: ZTM)

Przepraszam za niską jakość zdjęć - cykałem je komórką.
Takie rozwiązanie komunikacyjne jest idealne. To możliwość łatwego dostania z/na lotnisko decyduje głównie o jego atrakcyjności. Ta inwestycja dramatycznie poprawiła dostępność Okęcia. Przyznam samolubnie, że mam nadzieję, że Modlin pozostanie w remoncie jeszcze jakiś czas. W ten sposób będę mógł tanio (WizzAir) i wygodnie (na Okęcie) wpaść na weekend do Warszawy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz