środa, 28 marca 2012

Przełącznik HDMI i pokrowiec na Asus TF101

Chciałem się z Wami podzielić krótko drobnymi inwestycjami, jakie poczyniłem będąc w Ojczyźnie. Otóż zdecydowałem się dokupić w końcu "ubranko" dla Transformera, bo doskwierało mi trzymanie go wciąż w ręce, zaś ostre krawędzie aluminiowej ramki stawały się trudne do zaakceptowania po około godzinie.
 

 


Telewizor Panasonic Viera (stara plazma), który dostał nam się wraz z wynajętym mieszkaniem posiada tylko jedno wejście HDMI. Ponieważ mam nowy set-top-box z Belgacom, odtwarzacz DVD w zestawie audio oraz tablet, to wciąż musiałem przełączać kabel z tyłu. Zakupiłem więc przełącznik HDMI z pilotem - Pentagram 1371-5 (~120zł) i podłączyłem wszystko razem:


  Na zdjęciach widzicie naprędce podłączone urządzenie Belgacom oraz Transformer (przez miniHDMI). Okazało się, że przełącznik nie potrzebuje do działania prądu z załączonego w pudełku zasilacza.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz