niedziela, 29 września 2013

Pierwsze wrażenia z Google Nexus 7 2013

W ubiegłą sobotę byliśmy na zakupach w warszawskim Wola Parku, gdzie swoje stanowisko demo miał ASUS. Przejrzałem ich inwentarz i nie znalazłem niczego wartego uwagi (w porywach do urządzeń na Clover Trail+). Niespodziewanie prezenter powiedział mi, że ma coś ciekawego - nowy Google Nexus 7 (poczytaj tu) z modemem LTE uruchomiony w sieci Polkomtela. Bardzo fajna okazja na wyrobienie sobie opinii o tym flagowym produkcie. 
Urządzenie jest niezwykle poręczne. Dzięki rozdzielczości 1080x1920 te siedem cali wcale nie wydaje się być za małe. Tablet jest lekki i ma świetny wielo-dotyk - Android 4.3 był na nim bardzo responsywny. Wersja z modemem LTE została wyceniona na ok. 1500zł, co wydaje się być nieco przesadzone. Spójrzcie jednak na wynik speedtest.net przeprowadzonego w zatłoczonym centrum handlowym:
 
Liczby mówią same za siebie - z odpowiednim abonamentem nie będzie trzeba włączać WiFi w domu.
Dla osób przywiązanych do tabletu i przebywających sporo w transporcie miejskim może to być inwestycja warta rozważania.
Bardzo podobał mi się ten tablet. :-)

2 komentarze:

  1. To nowy model? Ja mam zeszloroczny i niestety bez wejścia na kartę SIM

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak to jest nowy model, zdecydowanie przełomowy w tym segmencie.

    OdpowiedzUsuń